ابوالحسن حیدری از برگزاری ششمین جشنواره استانی تئاتر کوتاه جوان با عنوان «امید» به میزبانی شهرستان‌های گرمه و جاجرم خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ابوالحسن حیدری معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: ششمین جشنواره استانی تئاتر کوتاه جوان با عنوان «امید» به منظور استعدادیابی و پرورش نوجوانان و جوانان علاقمند به هنر والای نمایش و معرفی آن‌ها به جامعه تئاتر استان برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید 


او گفت : حفظ و صیانت از حریم خانواده، آگاهی بخشی در خصوص آسیب‌های اجتماعی، بازشناسی و بازآفرینی باور‌های بومی و محلی، امید آفرینی، کارآفرینی و رفع موانع تولید، بازنمایی و انعکاس فرهنگ ایثار و شهادت در رفتار اجتماعی، فضای مجازی و آگاهی سازی و شهروند مسئول و استفاده درست از فضای مجازی از محور‌های این جشنواره است.

حیدری با بیان اینکه گروه‌های نمایشی تا ۱۵ دی ماه فرصت دارند آمادگی خود را جهت حضور در جشنواره به دبیرخانه اعلام کنند گفت : بازبینی آثار و اعلام نتایج سیزدهم تا پانزدهم بهمن ماه و زمان برگزاری جشنواره چهارم و پنجم اسفند ماه خواهد بود.

معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی  گفت : برگزاری ورکشاپ تخصصی از مهم‌ترین رویکرد‌های دبیرخانه در ایام جشنواره خواهد بود.

او گفت: علاقه مندان می‌توانند برای دریافت فراخوان و فرم ثبت نام به پورتال اطلاع رسانی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی به آدرس khsh.farhang.gov.ir مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۵۳۲۵۰۵۴۶۲ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.