با نظارت ناظران بنیاد مسکن و مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا سپاه مددجویان بهزیستی بخش سرفاریاب صاحب خانه می شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، با حضورمعاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، رئیس بهزیستی چرام و برخی از مسئولان محلی بخش سرفاریاب یک واحد مسکونی مددجویی معلولین بهزیستی در روستای سواری بخش سرفاریاب افتتاح شد.

کیسان صادقیان رئیس اداره بهزیستی شهرستان چرام گفت: با مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا دو واحد مسکن مددجویی در این شهرستان با اعتبار ۴ میلیارد ریال ساخته شده و یکی از این دو واحد امروز در روستای سواری بخش سرفاریاب افتتاح و به سرپرست خانوار تحویل داده شد.

او تفاهم نامه قرارگاه خاتم الانبیا و بهزیستی را اقدامی ارزشمند و بستری مناسب برای خانه دار شدن مددجویان بی سرپرست تحت پوشش عنوان کرد و افزود: این واحد‌های مسکونی با نظارت مهندسان ناظر اداره بنیاد مسکن شهرستان ساخته می‌شود.

صادقیان ادامه داد: تعداد زیادی مددجوی فاقد مسکن در شهرستان چرام وجود دارد که تاپایان امسال با تایید معاونت مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان ۵۰۰ میلیون ریال به حساب ۳۵ سرپرست خانوار واریز می شود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان چرام اعتبار ساخت این واحد را دو میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: با توجه به آمار جامعه هدف سازمان بهزیستی بی سرپناه در شهرستان چرام تلاش می‌شود سهمیه بیشتری از طرف قرارگاه خاتم الانبیا به این شهرستان اختصاص داده شود.

انتهای پيام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.