رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: واجدان شرایط در کهگیلویه وبویراحمد برای تزریق دوز سوم واکسن به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، پرویز یزدان‌پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از مردم خواست چنانچه ٣ ماه از تزریق نوبت دوم واکسن های سینوفارم و برکت گذشته است برای دریافت دوز سوم به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.
 
او تاکید کرد: همچنین اگر ۶ ماه از نوبت دوم گذشته است حتما واکسن  یادآور را تزریق کنند.
 
یزدان‌پناه افزود: در وضعیت ناپایدار و شکننده ای هستیم که اگر همراهی مردم در رعایت دستورالعمل های بهداشتی نباشد آسیب های جبران ناپذیری بر سلامت جامعه وارد خواهد شد.
 
او ادامه داد: بیشترین موارد مرگ و میر مربوط به افراد بالاتر از  ۶۵ سال که  واکسن نزده یا افرادی که واکسن های نوبت سوم و یا یادآورخود را تزریق نکرده اند.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تاکید کرد: چنانچه ۶ ماه از تزریق نوبت دوم واکسن های آسترازنکا و اسپوتنیک گذشته است حتما برای دریافت واکسن یادآور خود به مراکز تزریق واکسن در استان مراجعه شود.
 
او از افزایش شمار جانباختگان ویروس کرونا در استان به هزار و ۳۷ تن خبر داد و گفت: هم اکنون ۱۰۹ بیمار در بیمارستان های استان بستری هستند که ۳۶ تن از این بیماران مبتلای قطعی و ۵ تن در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند. 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.