معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: تعداد ۹۲۹ هزار دُز واکسن به گروه های هدف تزریق شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، محمد مهدی بانشی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از این تعداد  ۵۰۲ هزار و ۶۰۰ تن دُز اول، ۴۱۹ هزار ۶۴۹ تن دُز دوم و ۷۳۱ تن هم دُز یادآور  را دریافت کرده اند.

او افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ۹۴۹ تن دُز اول، ۲ هزار و ۲۵۴ تن دُز دوم، ۳۹۲ تن دُز سوم را تزریق کردند که در مجموع سه هزار و ۶۰۹ دُز واکسن طی ۲۴ ساعت تزریق شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: از مجموع واکسن های تحویلی به کهگیلویه و بویراحمد تاکنون  ۸۱.۵ درصد به گروه های هدف تزریق شده است.

بانشی عنوان کرد: استقبال خوب دانش آموزان برای تزریق واکسن موجب شد کهگیلویه و بویراحمد رتبه برتر واکسیناسیون معلمان و دانش‌آموزان را در کشور کسب کند.

او ابراز داشت: موجودی واکسن بدون پرت در کهگیلویه و بویراحمد ۲۰۶ هزار  ۴۱ دُز است و هیچ‌گونه کمبود واکسن در استان وجود ندارد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ادامه داد: افرادی که هنوز واکسن کرونا را دریافت نکرده اند هر چه  سریع تر نسبت به واکسینه کردن خود در نزدیک ترین مراکز بهداشتی درمانی مراجعه کنند.

او گفت: کرونا همچنان در کمین است، از همه مردم تقاضا می شود از دور همی ها و مهمانی پرهیز کنند و در صورتی که در مکان عمومی لازم حضور داشته باشند دستورالعمل های مختلف بهداشتی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.