استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: توسعه راه‌های ارتباطی اصلی برای خروج نقاط مختلف استان از بن‌بست در دستور کار قرار دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری در شورای اداری به میزبانی شهرستان اردل با تاکید بر ضرورت پیشرفت طرح‌های اجرایی در استان اظهار داشت: میزان پیشرفت و اجرای برنامه‌های سال ۱۴۰۰ در این استان رصد و پیگیری می‌شود.

او افزود: موانع پیشرفت امور در برنامه‌های سال ۱۴۰۰ ارزیابی و برای رفع آن تلاش خواهد شد و در صورت ممکن نبودن رفع مشکلات برنامه‌ها، ضمن اطلاع‌رسانی به وزرا، از توان مسئولان ملی برای رفع آن بهره‌گیری می‌شود.


بیشتر بخوانید


حیدری به محرومیت شهرستان اردل اشاره و تصریح کرد: در شورای اداری امروز مسوولان، برای رفع موانع و تسریع در روند اجرایی برنامه‌های سال ۱۴۰۰ این شهرستان قول همکاری دادند، همچنین برای تهیه و تدوین برنامه‌های توسعه‌ای استان در سال ۱۴۰۱ موارد به‌صورت کارشناسی و بومی مطرح و جمع‌بندی می‌شود.

او اظهار داشت: طرح‌های نیمه‌تمام دارای افزون‌بر ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در این استان برای ارائه در سفر رئیس‌جمهور به استان و با هدف رفع مشکلات این طرح‌ها مشخص شده است.

حیدری گفت: دیدار با مردم و گروه‌های مختلف، نظارت بر پیشرفت فیزیکی طرح‌های شهرستان‌ها در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری از اهداف سفر‌های شهرستانی به‌شمار می‌رود.

او تاکید کرد: توسعه راه‌های ارتباطی اصلی در چهارمحال و بختیاری برای خروج نقاط مختلف استان از بن‌بست در دستور کار قرار دارد.

حیدری افزود: مسئولان دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری و شهرستان‌های تابعه در استان برای روان‌سازی خدمات به‌مردم بکوشند.

او به سرکشی از روند اجرایی طرح‌های راه‌سازی و کشاورزی و بازدید از بیمارستان امام رضا (ع) شهرستان اردل در این سفر اشاره و تصریح کرد: سرکشی از روند پیشرفت فیزیکی طرح‌ها و نظارت بر پیگیری و تلاش مسوولان برای تسهیل در امور مردم در دستور کار مدیریت ارشد چهارمحال و بختیاری است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.