استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: هم اکنون نزدیک به ۸۰۰ پروژه نیمه‌تمام در استان وجود دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست هم‌اندیشی ائمه جمعه اظهار داشت: برنامه ای برای سفر ریاست جمهوری به استان در حال تدوین است تا از این فرصت به نفع مردم استفاده شود.

او افزود: هم اینک نزدیک به ۸۰۰ پروژه نیمه‌تمام در استان وجود دارد، امید است با برنامه‌ریزی برای پروژه‌های اولویت‌دار استان در این سفر اعتبار لازم اخذ شود.

حیدری اظهارداشت: پیوند مردم و حاکمیت راهبردی‌ترین مسئله است که باید مدنظر تمامی مسئولان و دست‌اندرکاران نظام جمهوری اسلامی قرار بگیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: تعداد کثیری از مردم با انقلاب اسلامی پیوند عمیقی دارند و مسائل و مشکلات مانع سست شدن این پیوند نمی‌شود، اما نباید اجازه دهیم که هیچ‌گونه خدشه‌ای به این پیوند وارد شود، نیاز است تاب‌آوری جامعه افرایش پیدا کند.


بیشتر بخوانید


او با تاکید بر اینکه هر طرح و اقدامی نیازمند پیوست فرهنگی است، تصریح کرد: آغاز به‌کار دولت جدید بارقه‌ای از امید را در بین مردم ایجاد کرد، نباید اجازه دهیم که این امید به ناامیدی تبدیل شود، دشمن در تلاش است که در کشور ناامیدی ایجاد کند، برای مقابله با دشمنان جمهوری اسلامی و شبکه‌های معاند نیازمند تلاش مضاعف هستیم.

حیدری با اشاره به پیشرفت فیزیکی برنامه ۱۴۰۰ در چهارمحال و بختیاری، گفت: باوجود گذشت ۹ ماه از سال این برنامه تنها ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که برای مدیران برنامه زمان‌بندی تعیین شده است تا هرچه سریعتر در راستای اجرایی شدن برنامه گام بردارند و موانع را برطرف کنند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری فرزند زاگرس مرکزی
۰۹:۵۰ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
شهرستان کوهرنگ و شهرستانهای غرب استان مساعد هر نوع سرمایه گذاری و کارخانجات و تولیدیهای استانی و ملی هستند.
با وجود داشتن منابع عظیم آبی و نفت و گاز و نزدیکی به خطوط بزرگ انرژی همچون برق و گاز و نزدیکی به بنادر و مرکز کشور و همچنین نزدیکی به پایتخت،این استان میتواند میزبان شهرهای پتروشیمی و پالایشگاهی و انواع و اقسام سرمایه گذاری ها و تولیدیها باشد و مسولان استان هم میبایست به فکر گسترش شهرکهای صنعتی به غرب استان که محرومتر است باشند‌.
امیدواریم هر چه زودتر این استان هم به استانی بزرگ تولیدی تبدیل شود.
آخرین اخبار