میز ارتباطات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مستقر شد و مسئولان پای درد دل مردم نشستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علی بحرینی نماینده ویژه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس مرکز بازرسی و نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات،  یوسف رضایی نیک معاون مجری طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت و  ابراهیم یافتیان، عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران به منظور ارتباط مستقیم با مردم استان، در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مستقر شد.

مردم استان می‌توانند از امروز پنجشنبه و فردا جمعه ۲۶ آذر ماه از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ به صورت حضوری و چهره به چهره با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان واقع در چهارراه پژوهش، خیابان استاد احمد آرام، خیابان بهار (تلفن۳۸۲۶۲۰۰۶) مراجعه و یا از طریق ارتباط با سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت «تلفن ۱۱۱ و سامانه www.۱۱۱.ir» درخواست‌های خود را مطرح نمایند.

میز ارتباطات مردمی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پاسخگوی درخواست‌های مرتبط با مخابرات، اپراتور‌های تلفن همراه، شرکت‌های ارائه‌دهنده اینترنت خانگی، پست، پست بانک و دفاتر پیشخوان است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کیوان دیلمقانی
۲۰:۵۹ ۰۸ خرداد ۱۴۰۳
خدا به شما انصاف بده، اینترنتی ارائه میکنید که حتی نمیشه باهاش یک بازی فوتبال آنلاین انجام داد البته مثال عرض میکنم و مدام دارید این اینترنت بی کیفیت و فیلتر شده رو گران میکنید. آخه از چی میترسید شما؟؟