یک بانوی تلاشگر لارستانی توانسته است با اتکاء به پشتکار خود و با بهره‌گیری از وام خود اشتغالی کمیته‌امداد، ماده‌های غذایی مقوی تولید و با فروش از طریق فضای مجازی، در زمینه کسب درآمد به خودکفایی نسبی برسد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،کسب درآمد و اداره زندگی، یکی از دغدغه‌های مهم مردم و به ویژه بانوان در این دوران سخت اقتصادی است.

به فعالیت رساندن ایده‌ها آن‌هم به شکل موفق کاری سخت محسوب می‌شود زیرا اگر شروع کار با فکر نباشد و شرایط در نظر گرفته نشود، ممکن است در ابتدای راه، شکست را تجربه کرد،ذهر چند بنا بر شنیده‌ تجربه بزرگان ثروت، می‌توان از هر شکستی درس و عبرت گرفت و نا امید نشد و آن را  به فرصت و پله ترقی تبدیل کرد.

یک بانوی کارآفرین لارستانی توانسته با همت و تلاش خود به عرصه تولید گام گذارد و با تولید ماده‌های غذایی مقوی، به کسب و کار بپردازد.

 

بانوی لاری در خط مقدم کسب‌ وکار

اشتغال‌ زایی بانوی لاری برای ۵ نفر

نجمه فرازبخت بانوی کار آفرین لاری با اشاره به اشتغال خود در زمینه تولید انواع سویق، تولید جوانه غلات و حبوبات  گفت: تاکنون برای۵ نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم اشتغالزایی شده است.

او با اشاره به اینکه برای بالا بودن اجاره‌ بها مغازه‌ها در شهر لار، فروشگاهی دائر نکرده بیان کرد: در حال حاضر فقط از طریق مجازی اقدام به فروش محصولات می‌شود که یکی از محاسن بهره‌گیری از فضای مجازی، امکان سفارش‌گیری از سایر مناطق کشور و ارسال کالا به شهرهای دیگر است.

این کارآفرین لارستانی با  اینکه برای شروع کار از وام خوداشتغالی کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان استفاده کرده است، تصریح کرد: برای توسعه کار نیازمند خرید دستگاه‌های صنعتی و همچنین گرفتن مجوز سیب‌سلامت برای محصولات تولیدشده هستیم.

نیاز به دستگاه صنعتی و مکان بزرگتر

فرازبخت ادامه داد: مهمترین مشکلات پیش روی ما نداشتن سرمایه برای تهیه دستگاه‌های صنعتی و نبود فضای بزرگتر به دلیل هزینه‌های  زیاد است.

او با تقاضا از مسئولان برای همکاری بیشتر و پرهیز از سخت گیری‌ها، افزود: انتظار می رود تا مدیران ادارات ازکاغذ بازی‌ها به منظور صدور مجوزهای لازم جلوگیری کنند و در این شرایط سخت اقتصادی با کارآفرینان همکاری داشته باشند تا زمینه اشتغال سازی برای چندین خانواده مهیا شود.

بانوان خود را دست کم نگیرند

این بانوی کارآفرین لارستانی با توصیه به همگان به ویژه بانوان هنرمند در تمامی رشته‌ها برای ورود به بازار کسب و کار و بدست آوردن درآمد، گفت: خواستن، توانستن است و خانم‌ها هیچ‌ وقت نباید خود را دست کم بگیرید زیرا با تلاش می‌توان به نتایج عالی رسید.

بانوی لاری در خط مقدم کسب‌ وکار

فرازبخت با ارائه پیشنهاد به کارآفرینان درباره فروش بهتر و شناساندن محصولات تولیدشده در لارستان، بیان کرد: تولیدکنندگان و حتی دارندگان سایر مشاغل می‌توانند با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و شرکت در نمایشگاه‌ها و انجام تبلیغات محیطی نسبت به جلب مشتری و شناساندن محصولات و فعالیت‌ها اهتمام داشته باشند.

او  از مردم لارستان خواست تا از تولیدات داخلی و به ویژه محصولات لارستانی حمایت کنند زیرا  باعث دلگرمی تولید کنندگان و از طرفی پیشرفت شهرمان می‌شود.

بانوی کار آفرین لارستانی تصریح کرد: انتظار می رود سرمایه‌گذاران لارستانی با تاسیس تولیدی‌ها و کارگاه‌ها اقدام به کارآفرینی کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.