امام‌جمعه کرج گفت: کتاب نظام مسائل به‌دوراز آرمان‌گرایی و به‌صورت واقع‌بینانه تهیه شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، پانزدهمین نشست عمومی نهضت راهبران اجرایی بیانیه گام دوم البرز با موضوع هم‌اندیشی و هم‌افزایی ظرفیت‌های جریان انقلابی استان با حضور و سخنرانی آیت‌الله حسینی همدانی، نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج و دکتر عبداللهی، استاندار البرز در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد.

آیت‌الله حسینی همدانی در این نشست با اشاره به کتاب نظام مسائل البرز، گفت: کتاب نظام مسائل استان البرز به‌دوراز آرمان‌گرایی و به‌صورت واقع‌بینانه با استفاده از مدیران و کارشناسان اجرایی و نظری توسط نهضت راهبران اجرایی بیانیه گام دوم استان البرز تهیه و به چاپ رسید.

امام جمعه کرج بابیان این که کار جهادی یعنی کاری که درست انجام‌شده، به‌موقع آغاز و به‌موقع نیز تمام شود، ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات اعضای نهضت راهبران اجرایی بیانیه گام دوم استان البرز، خطاب به اعضای این نهضت، گفت: شما معین و کمک‌حال استاندار هستید و باید صادقانه و خالصانه در خدمت نظام اسلامی باشید.

او با تأکید بر ضرورت مدیریت جهادی برای حل مشکلات استان البرز و با اشاره به اینکه این مدیریت می‌تواند در شرایط و مواقعی که قانونی تعریف‌نشده است خود را نشان دهد، افزود: در این نوع مدیریت باید وارد میدان شد و راهکارهای مناسب را پیدا و آن‌ها را عملیاتی کرد.

آیت‌الله حسینی همدانی با تأکید بر استفاده از ظرفیت نخبگان، گفت: نخبگان به میدان کار و عمل نیاز دارند تا بتوانند گوشه‌ای از مسئولیت‌ها را بر عهده بگیرند؛ درصورتی‌که میدان در اختیار داشته باشند می‌توانند نقش بسزایی را در پیشبرد اهداف ایفا کنند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.