آیت‌الله حسینی همدانی گفت: دستگاه قضا باید به مسئله گودبرداری حصارک ورود و متخلفان را شناسایی کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، آیت‌الله حسینی همدانی، امام‌ جمعه کرج در خطبه‌های این هفته با اشاره به بازدید سرزده خود از محل گودبرداری حصارک، گفت: این را باید هر چه سریع‌تر اقدام کنند چون واقعاً خطر وجود دارد، دستگاه قضا هم باید وارد بشود و متخلفان را شناسایی کند.

او افزود: خانه‌ها را رفتم نگاه کردم؛ پرونده‌اش را هم بررسی کردم، قبل و بعد از گودبرداری تخلفاتی انجام شده است.

آیت‌الله حسینی همدانی گفت: اکنون آنجا برای مردم خطرآفرین است، باید سریع‌تر پیمانکار جدید کارش را شروع کند و تعلل نکند.

او افزود: اسناد و مدارکی هم وجود دارد؛ اگر خسارتی هم به اهالی زده‌شده است این خسارت‌ها به هر دلیلی که باشد، ترک فعل باشد یا هر چه که باشد باید جبران شود.

امام جمعه کرج گفت: اقدام عاجل اگر انجام نشود مشکلاتی را به وجود می‌آورد؛ به نظرم دستگاه قضا به جد ورود کند نسبت به کسانی که مقدمات این تخلف را از قبل فراهم کردند؛ اما الآن باید به ساخت‌وساز بپردازند و تکمیل کنند چون شاید ضرر بیشتری را متوجه آن‌ها کند.

او بابیان اینکه بعضی از استان‌ها که جمعیتی کمتر از ما دارند تعداد بیشتری نماینده دارند، افزود: بعضی استان‌ها جمعیت‌شان نصف جمعیت ماست اما ۸ نفر، ۹ نفر نماینده دارند؛ اما اینجا استان به این بزرگی و چهارمین استان ازنظر جمعیت، سه نفر نماینده دارد.

آیت‌الله حسینی همدانی گفت: باید به این‌ها دقت شود و این منطقه نیاز به نماینده بیشتری دارد و قانونش هم هست که هرچند سال یک‌بار باید به تعداد نماینده‌ها اضافه شود اما مدتی است که انجام‌نشده است بااینکه اگر عملیاتی شود آثار خوبی برای مجلس دارد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.