نشست خبری محمد ربیعی، سرمربی مس رفسنجان توسط خبرنگاران تحریم شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، تیم‌ های فجر شهید سپاسی شیراز و مس رفسنجان از ساعت 15 امروز (چهارشنبه) در هفته دهم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که این بازی به نتیجه تساوی بدون گل انجامید.

پس از این مسابقه،‌ محمد ربیعی در نشست خبری حاضر شد که خبرنگاران شیرازی به دلیل غیبت وی در نشست خبری پیش از بازی، سالن کنفرانس را ترک کردند.

عصر دیروز، محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با وجود اعلام قبلی و دعوت رسمی رسانه باشگاه فجر و رسانه هیأت فوتبال در نشست خبری پیش از بازی دو تیم فجر شهید سپاسی شیراز و مس رفسنجان شرکت نکرد.

این اتفاقی در حالی روی داد که تیم فوتبال مس رفسنجان از روز گذشته در شیراز حضور داشت و سرمربی مس رفسنجان برای شرکت در نشست خبری اعلام آمادگی کرده بودند.

سرمربی فجر شهید سپاسی پس از کسب تساوی برابر مس رفسنجان در شیراز گفت: قبل از بازی هم می‌دانستیم که بازی با تیم خوب مس بسیار سخت خواهد بود؛ این تیم در فاز دفاعی است و برای حمله نیز بازیکنانی با قابلیت بالا دارد.

کلانتری افزود: امروز به گونه‌ای بازی کردیم که از بازیکنانم ، رضایت دارم.

سرمربی فجرسپاسی افزود : از داوری راضی بودم، اما بازی ک صحنه مشکوک داشت که خدا کند کارشناسان آن صحنه را پنالتی تشخیص ندهند، چون درد ما بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار