عملیات اجرایی ساخت راه روستای گشمی جاسک آغاز شد.

  به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان از آغاز عملیات اجرایی تکمیل و ساخت راه دسترسی روستای گشمی بخش لیردف شهرستان جاسک خبر داد.

محمد مهدی رضایی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص تعیین پیمانکار پروژه گفت: با توجه به پیگیری های صورت گرفته عملیات اجرایی تکمیل زیرسازی و ساخت آسفالت مسیر دسترسی راه روستای گشمی تا محور اصلی جاسک - کنارک به طول ۶ کیلومتر در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: فاز نخست قرارداد تکمیل زیرسازی و ابنیه فنی این مسیر با هزینه ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به شرکت احداث راه اهورا به پیمانکاران بومی منطقه واگذار شده است و که پس از تکمیل زیرسازی عملیات اجرایی آسفالت مسیر آن انجام خواهد شد.

رضایی در ادامه اظهار کرد:برای تکمیل این مسیر ۶ کیلومتری با احتساب تکمیل زیرسازی و آسفالت حدود ۱۱ میلیارد تومان اعتبار لازم است که در سال جاری آن تنها ۳ میلیارد تومان مصوب شده است که آن نیز تاکنون تخصیص نیافته است.

معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان افزود:با برنامه ریزی های انجام شده پروژه راه روستای گشمی بخش لیردف شهرستان جاسک با روکش آسفالت آن تا شهریور ماه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/ا

برچسب ها: راه روستایی ، جاسک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.