مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: اولین یادواره شهدای معلم تربیت بدنی استان کرمان دی ماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد اسکندری نسب، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در نشست کیمته‌های هماهنگی برگزاری اولین یادواره شهدای معلم تربیت بدنی استان کرمان گفت: برگزاری یادواره شهدا، مهم ترین ابزار فرهنگ سازی برای تربیت جامعه، بهترین راه برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ظرفیتی ارزنده برای انتقال فرهنگ و آموزه‌های دفاع مقدس به مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان است.

او افزود: برگزاری یادواره شهدا علاوه بر نهادینه کردن فرهنگ ایثار، شهادت و شجاعت، روحیه مقاومت و استکبار ستیزی را بین اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان، دانش آموزان و فرهنگیان تقویت می‌کند.

اسکندری نسب با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه در میان دانش آموزان و فرهنگیان مهم ترین هدف برگزاری یادواره‌های شهدا است، بیان کرد: باید در مدارس به گونه‌ای برنامه ریزی کنیم که نسل کنونی انقلاب، فرهنگ پهلوانی و جوانمردی را از این قهرمانان ابدی جاوید بیاموزند.

او با اشاره به برگزاری یادواره شهدا در اکثر مدارس استان از چند سال اخیر به صورت مجازی و حضوری از برگزاری یادواره شهدای فرهنگی استان، طی دی ماه امسال در شهرستان بم خبر داد و بیان داشت: اولین یادواره شهدای معلم تربیت بدنی استان کرمان، شهیدان حمید ضیا پورعلی نسب، مسعود مختاری و قنبر بیگلری  نیز دی ماه ۱۴۰۰ در کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.