مصطفوی سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سید مهدی حسینی مصطفوی به عنوان سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی معرفی و جایگزین میرزایی مدیرکل فعلی شد.

سید مهدی حسینی مصطفوی از مدیران با سابقه و بومی شهر اراک است که پیش از این معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط استان مرکزی بود.

سازمان حفاظت محیط زیست، در راستای تحقق اصل پنجاهم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به منظور حفاظت از محیط زیست و تضمین بهره مندی صحیح و مستمراز محیط زیست بنحوی که ضمن حفظ تعادل مناسبات زیستی موجبات توسعه پایدار و بهبود، رشد و اعتلای کیفی انسان‌ها فراهم آید تشکیل شده است.

تهیه و تدوین ضوابط و استاندارد‌های زیست محیطی در زمینه‌های هوا شامل هوای آزاد، حد مجاز تخلیه کننده‌ها، طبقه بندی منابع و عوامل آلوده کننده آب و تغییر و تخریب مسیر رودخانه‌ها و انهدام تالاب‌ها و دگرگونی اکولوژیک دریاچه‌ها و دریا‌ها منابع خاک شامل آلوده کننده و فرساینده خاک از جمله وظایف اساسی سازمان حفاظت از محیط زیست است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۶ ۲۱ تير ۱۴۰۲
آقا مصطفوی ،انسان خیر اندیش و بهترین مدافع حق و حقیقت هست و بسیار دانش بالای در این زمینه دارد
Netherlands
رضا داوودآبادی
۲۲:۲۶ ۰۴ دی ۱۴۰۰
میرزایی مدیر فداکاری بود که جانانه برای اراک واراکی خدمت کرد ، بر مسولان ارشد محیط زیست است که نگذارند زحمات خادمان به این مرز و بوم هدر رفته بلکه از تجربیات ارزنده ی این فرد کار آمد به طور کامل بهره مند شوند .
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۲۸ ۲۷ آذر ۱۴۰۰
اقای مصطفوی فردی با ایمان و مردمی و سالم هستند ضمن تبریک به ایشان انشاالله با درایت و مدیریت اگاهانه مشکلات زیست محیطی اراک حل شود.
Iran (Islamic Republic of)
محیط زیستی
۰۰:۰۳ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
سلام و تبریک به آقای مصطفوی.میرزایی هیچی از محیط زیست نمیدونست فقط نفره بلد بود بزنه.واقعا این روزا حالش دیدن داره
Iran (Islamic Republic of)
پدرام
۱۴:۱۴ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
بهتر که رفت .اصلا در این قد و قواره نبود.حال کردم که رفت