خالق پیشانی‌بند رزمندگان اسلام تقدیم موزه دفاع‌مقدس خرمشهر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، تمبر یادبود محمدمنصور واحدی، خالق و طراح پیشانی‌بند رزمندگان اسلام در دوران دفاع‌مقدس توسط سید محمد عبودزاده مدیر روابط‌عمومی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان تقدیم موزه دفاع مقدس خرمشهر شد.

هادی زرانژادیان،  مدیر روابط‌عمومی موزه دفاع‌مقدس خرمشهر گفت: «محمدمنصور واحدی» خالق و طراح پیشانی‌بند رزمندگان اسلام در دوران دفاع‌مقدس بود که برای گرامیداشت یاد و نامش در سال ۱۳۹۱ اقدام به انتشار تمبری با همین مضمون شده بود.

او افزود: این تمبر مزین به تصویر هنرمند ارزشی «منصور واحدی» و پیشانی بند «یا زهرا (س)» به رنگ سبز است که توسط اداره‌‍کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان در مدت دو ماه طراحی و همزمان با ایام فاطمیه چاپ شد.

مدیر روابط‌عمومی موزه دفاع‌مقدس خرمشهر گفت: یک قاب از این تمبر یادبود به موزه دفاع‌مقدس خرمشهر اهداء شد تا به محتوای غرفه‌ها اضافه شده و در معرض بازدید مخاطبان قرار گیرد.

مدیر روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، هدف از طراحی و انتشار تمبر خالق پیشانی‌بند رزمندگان اسلام را مستندنگاری در ميراث معنوی، استخراج گنجينه‌های ناب معنوی موجود در انقلاب اسلامی و معرفی آن‌ها عنوان کرد .

سیدمحمد عبودزاده افزود:تمبر خالق پیشانی‌بند رزمندگان اسلام از اقلام ارزشمند موزه‌ای به‌شمار می‌آید که برای نمایش در موزه جنگ خرمشهر و معرفی زیبائی‌های هنر معنوی دفاع‌مقدس در معرض دید راهیان نور و گردشگران دفاع‌مقدس قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.