چهارمین دوره روایت گری عملیاتهای دریایی دفاع مقدس با هدف بازگویی حماسه های این بخش نظامی آغاز شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، سردار مرتضی زارع ، معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: چهارمین دوره هادیان فرهنگی و روایت گری عملیاتهای دریایی در یادمان شهدای  الفجر هشت امروز آغاز بکار کرد که آموزش راویان  برای انعکاس حماسه های نیروی دریایی کشور صورت گیرد.

او افزود: در این دوره ها سعی بر این است که بخشی از رشادتهای نیروی دریایی و عملیاتهای آن ها در مقطع جنگ نفتکش ها منعکس شود.

سردار زارع توانمندی نیروی دریایی سپاه و ارتش را بسیار عالی ارزیابی کرد و ادامه داد: نیروی دریایی ارتش و سپاه توانسته اند فراتر از دریای خلیج فارس را محافظت کنند و نبردهای نزدیک را به دور دست انتقال دهند.

او با بیان اینکه قدرت نیروی دریای کشور موجب وحشت دشمنان شده است بیان کرد: توانمندی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران به گونه ای است که افزون بر اینکه میتوانیم بازدارندگی را در حد اعلای خود اجرا کنیم میتوانیم هر جایی که منافع محور مقاومت و جمهوری اسلامی ایران در خطر قرار گیرد از آن دفاع کنیم.

چهارمین دوره هادیان  فرهنگی و روایتگری عملیاتهای دریایی از امروز آغاز و تا  11 همین ماه در یادمان شهدای والفجر هشت  ادامه خواهد داشت .

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.