دستیابی به رتبه سه‌رقمی در رده‌بندی تایمز از اهداف دانشگاه سمنان است

رئیس دانشگاه سمنان گفت: ارتقای این دانشگاه به جایگاه سه رقمی در رتبه بندی تایمز با تعیین جهت‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی مناسب از هدفگذاری‌ها است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مسعود نصیری زرندی رئیس دانشگاه سمنان بیان کرد: تقویت ارتباطات بین المللی، حفظ و ارتقای رتیه بندی‌های جهانی از اهداف مهم دانشگاه سمنان است.

وی با اشاره به جداسازی حوزه فناوری در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری افزود: در سال‌های اخیر دانشگاه سمنان در نظام‌های رتبه بندی جایگاه خوبی را به دست آورد و رسیدن به جایگاه سه رقمی در رتبه بندی تایمز از دیگر اهداف دانشگاه است که نیازمند تلاش بیشتر اعضای هیات علمی است.

نصیری زرندی در خصوص ضرورت توجه به شناسایی و رفع تقاط ضعف دانشگاه سمنان اضافه کرد: بخش‌هایی مانند مهارت آموزی و کارآفرینی، در دسترس نبودن آماری از اشتغال دانش‌آموختگان دانشگاه، طرح‌های پژوهشی بین المللی و ملی، ارتباط با صنعت از سوی استادان، کارآموزی برای دانشجویان به ویژه دانشجویان فنی و علوم پایه، جذب دانشجویان غیرایرانی و جذب دانشجویان تحصیلات تکمیلی نیازمند آسیب شناسی، برنامه ریزی و تقویت از سوی دانشگاه سمنان است.

۱۲۳ واحد فناور دانشگاه سمنان با اشتغال ۴۳۷ نفر

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان هم عنوان کرد: دانشگاه سمنان دارای ۱۲۳ واحد فناور با بهره مندی از تسهیلات بدون بهره و اشتغال ۴۳۷ در مرکز رشد پارک علم و فناوری است.

علی حقیقی اصل یادآورشد: ۲۵۰میلیون تومان تسهیلات تجاری سازی به شرکت‌های فناور پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.