معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان گفت: یک واحد فعال در این پارک موفق به دریافت نماد اعتماد الکترونیکی شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حمید رضا محمدیان سمنانی معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان افزود: شرکت ابَرپویان ایمن، مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان، موفق به دریافت نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد) از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت شد.

وی گفت: نماد اعتماد الکترونیکی نشان دهنده صلاحیت و اعتبار یک سایت است که برای اعتمادسازی، جلب توجه مخاطبان و جلب اطمینان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه این نماد یکی از عوامل مهم توسعه تجارت الکترونیکی در میان کاربران به شمار می‌رود افزود: وینوسافت، محصول شرکت ابرپویان ایمن است که به صورت هوشمند و با یک کلیک، ویندوز و تمام برنامه‌های مورد نظر را بر روی سیستم نصب می‌کند و نسخه‌های مختلف آن بر روی وب سایت این شرکت https://winosoft.shop/ قرار گرفته و به فروش می‌رسد.

محمدیان سمنانی گفت: شرکت ابرپویان ایمن یکی از شرکت‌های خلاق است که از سال ۱۳۹۶ در مجموعه پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان استقرار یافت و در زمینه «ایجاد و عرضه بسته‌های عمومی و تخصصی ویندوز و نرم افزار‌های کاربردی با نصب آسان» فعالیت می‌کند.

علاوه بر این واحد، در حال حاضر شرکت‌های زمین گشت پارس، کومشیان پارت پیشرفته و نهالیوه در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان نیز موفق به دریافت نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد) شده اند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.