رئیس دانشگاه سمنان گفت: شیوع ویروس کرونا مانع از حضور دانشجویان و فعالیت آموزشی دانشگاه شد، اما فرصت مناسبی برای تکمیل و ساخت ۱۵ طرح عمرانی در این دانشگاه فراهم کرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مسعود نصیری زرندی رئیس دانشگاه سمنان گفت :  همزمان با شیوع ویروس کرونا و فعالیت غیرحضوری دانشگاه سمنان در بحث آموزش، کلیه فعالیت‌های عمرانی دانشگاه در زمینه طراحی، ساخت، تعمیر و نگهداری ساختمان‌ها در جریان و فعال بود.

او افزود: ۱۵ طرح ساختمانی با حدود ۲۷ هزارمترمربع زیربنا در کنار طرح‌های محوطه سازی با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان همزمان با شیوع ویروس کرونا در دانشگاه سمنان اجرا شد.

نصیری زرندی ادامه داد: تکمیل آمفی تئاتر مرکزی و موتورخانه، احداث بلوک دوم گام اول مهندسی در دانشکده مهندسی عمران، احداث بلوک یکم گام دوم مهندسی در دانشکده مهندسی مواد و متالورژی، ساخت خوابگاه خواهران، ساخت دانشکده مهندسی نفت و گاز و استخر سرپوشیده دانشگاه سمنان از جمله این طرح‌ها بود.

او اضافه کرد: همچنین احداث دانشکده منابع طبیعی، ساخت ۲ خوابگاه با کمک خیرین، ساخت کارگاه پارک علم و فناوری و احداث ۲ واحد رختشوی‌خانه برای استفاده دانشجویان در محل خوابگاه خواهران و براداران در این مدت انجام شد.

رئیس دانشگاه سمنان ساخت یادمان شهدای مهدیشهر را دیگر طرح عمرانی برشمرد و عنوان کرد: برای خدمت رسانی بهتر به دانشجویان ۲ بوفه در خوابگاه و محیط دانشگاه آماده شد، همچنین محوطه سازی کتابخانه و آمفی تئاتر مرکزی نیز تکمیل شد.

نصیری زرندی تصریح کرد: اکنون خوابگاه خواهران و بوفه‌های دانشجویی آماده بهره برداری است.

او افزود: طرح آزمایشگاه مرکزی دانشگاه با توافق‌های صورت گرفته جهت شروع عملیات اجرایی در کنار چند طرح ساختمانی در دستور کار قرارگرفته است که با تامین اعتبار عملیات اجرایی آن به زودی آغاز می‌شود.

دانشگاه سمنان در ۸۰۰ هکتار فضا حدود ۱۳ هزار دانشجو با ۳۸۰ عضو هیات علمی دارد.

انتهای پیام / ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.