مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر گفت: هیچ کدام از ۱۶ دانش‌آموزی که کرونای آن‌ها مثبت اعلام شده است در مدرسه به این بیماری مبتلا نشده‌اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالمحمد خواجه‌ئیان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر دیروز اعلام کرد که ۱۶ دانش‌آموز به کرونا مبتلا شده‌اند.

امروز مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر گفته است: هیچ کدام از این دانش‌آموزان در مدرسه به کرونا مبتلا نشده‌اند و ممکن است این اتفاق در خانواده و جا‌های دیگری رخ داده باشد.

فرامرز سلیمی‌فرد ادامه داد: اگر می‌گوییم در هیچ مدرسه‌ای این اتفاق نیفتاده به این دلیل است که تاکید زیادی بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مدارس داشته‌ایم و سلامت دانش آموزان اولویت اول ما است.

او عنوان کرد: حضور دانش آموزان در مدارس هفته‌ای یک تا ۳ بار است و گروه‌هایی داریم که به صورت مداوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را در مدارس رصد می‌کنند.


بیشتر بخوانید


مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر افزود: به صورت مجازی هم با مدیران مدارس جلسه داریم و پیام‌های بهداشتی را در اختیار همکاران خود قرار می‌دهیم. در شبکه شاد هم به دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان پیام می‌دهیم.

سلیمی فرد به این نکته هم اشاره کرد که بضاعت ما برای تهیه وسایل بهداشتی در مدارس بسیار کم است و مانند کشور‌های توسعه یافته نیست، با این حال همه تلاش خود را به کار گرفته‌ایم که سلامتی دانش آموزان و همکاران فرهنگی حفظ شود.

منبع: صداوسیما

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.