شهردار آبادان از دعوت یک مدیر موفق پروژه های بازیافت در سطح ملی به نشست شورای شهر این شهرستان به منظور ساماندهی وضعیت پسماند شهری خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، حسین حمیدپور،شهردار آبادان در نشست مدیریت پسماند در شورای شهر این شهرستان گفت: امروز یکی از مدیران شرکت مجری پروژه‌های بازیافت که کارنامه موفقی در سطح ملی دارد را به این جلسه دعوت کردیم تا برنامه‌های خود را برای سامان‌دهی به وضعیت پسماند شهری و جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی آبادان ارائه دهد.

او یکی از مشکلات آبادان را اجرا نشدن کار کلان و مدت‌داری خواند که بتواند در مینه مدیریت پسماند به آینده این شهر کمک کند و بر لزوم اجرای پروژه‌های بازیافت پسماند و پاکسازی نخاله‌های ساختمانی در آبادان با هدف محافظت از محیط‌ زیست تاکید کرد.

شهردار آبادان حفاظت از زیست‌بوم تالاب شادگان وظیفه همگان و اجرای پروژه‌های بازیافت پسماند و پاکسازی نخاله‌های ساختمانی را یک ضرورت قطعی کلان و دارای اهمیت بالا دانست و افزود: انجام اینگونه پروژه ها به دلایل مختلف زیست‌محیطی یک ضرورت قطعی برای آبادان و شهرهای هم‌جوار است و به سامان‌دهی مدیریت پسماند در معابر شهری نیز کمک بزرگی خواهد کرد.

حمید پور با بیان اینکه با وجود هشدا ر فعالان محیط زیست تالاب شادگان در خطر آلودگی ناشی از دفن پسماند قرار دارد و لازم است یک‌بار برای همیشه در حوزه مدیریت بازیافت پسماند و راه‌اندازی دستگاه‌های تبدیل نخاله کار اساسی انجام دهیم و این خطر محیطی را به طور کامل برطرف کنیم.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.