۴۶ پروژه بهداشتی و درمانی توسط ارتش در حال ساخت است

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی و جهادی نیروی زمینی ارتش گفت: ۴۶ طرح بهداشتی و درمانی ارتش ظرف دو تا سه ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ خلبان ولی رحمانی فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی و جهادی نیروی زمینی ارتش گفت: جامعه بهداشت و درمان در سال‌های جنگ تحمیلی و در بیمارستان‌های صحرایی و حتی در خط اول نبرد، پشتیبان همه لحظه های رزمندگان بودند.

وی گفت: اما در دوران کرونا حماسه بی‌بدیل و شرافتمندانه ای خلق کردند که برای همیشه در ذهن مردم باقی خواهد ماند.

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی و جهادی نیروی زمینی ارتش گفت: اگر همیشه تصور بر این بود که پرستاران با دل در خدمت جامعه هستند، در این دوران کرونایی با جان خود در خدمت مردم بودند.

سرهنگ رحمانی گفت: در زمان آغاز کرونا این ویروس بسیار ناشناخته و مبهم بود و پرستاران زیادی برای حفظ سلامتی خانواده شان روزهای مداومی را در بخش‌های بیمارستانی می‌ماندند و خدمت می‌کردند و با وجود خطر کاملا ناشناخته و مهلک در عمل آمادگی جان دادن خود را برای اهدای سلامت به جامعه اعلام کردند که این ایثار را جامعه فراموش نخواهد کرد.

سرهنگ خلبان رحمانی با تشریح اقدامات ارتش جمهوری اسلامی ایران در یاری رساندن به جامعه درمانی کشور و احداث بیمارستان‌های تنفسی در اقصی نقاط کشور و نیز اجرای طرح‌های محرومیت زدایی و آبرسانی، گفت : هم اکنون ۴۶ طرح بیمارستانی، بهداشتی و محرومیت زدایی در سطح کشور توسط قرارگاه جهادی محرومیت زدایی نزاجا در حال انجام است که از آن جمله، بیمارستان‌های مجهز در اصفهان، شهرکرد و شهرستان مرزی‌ راز و جرگلان و مرکز بهداشت و درمان در لاهیجان است که در آینده نزدیک به بهره برداری خواهند رسید.

وی گفت: دستور فرمانده کل ارتش به فرمانده نیروی زمینی ارتش برای خدمت جهادی در اقصی نقاط کشور برای محرومیت زدایی و نیز کمک به مردم و دستگاه بهداشت و درمان کشور در بحران کرونا، تا کنون با قاطعیت و سرعت اجرا شده و با تمام توان ادامه خواهد یافت.

آیین بزرگداشت روزپرستار و تقدیر از پرستاران نمونه استان اصفهان با حضور دکتر مرتضوی استاندار اصفهان، دکتر شیرانی رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، امیر سرتیپ آذر افروز و سرهنگ خلبان رحمانی در محل سالن کوثر ارتش اصفهان برگزار شد.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.