ارشد نظامی آجا مطرح کرد؛

ورود ارتش به طرح‌های محرومیت زدایی

ارشد نظامی آجا گفت: ارتش به طرح‌های محرومیت زدایی در کشور ورود جدی داشته و تمرکز خدمات در اصفهان است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  امیر سرتیپ دوم محسن آذرافروز ارشد نظامی آجا در منطقه اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری در نشست خبری که به منظور ارائه گزارش محرومیت زدایی و جهادی نزاجا برگزار شد با بیان اینکه ارتش ضمن حفظ آمادگی خود در زمینه‌های نظامی در زمینه محرومیت زدایی نیز فعالیت‌های زیادی را در دستور کار قرار داده است، گفت: ارتش بر اساس وظیفه ذاتی خودش که در قانون اساسی مشخص شده و شعار ارتش فدای ملت، تمرکز محرومیت زدایی را در برنامه‌های خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه ارتش یکی از ارکان و بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی ایران است که همواره در همه عرصه‌ها فعالیت‌های مجاهدانه، عاشقانه وموثر و بی بدیلی را دارد، گفت: کشور ایران از شرایط اقلیمی خاصی برخوردار است و شاهد بلایای طبیعی از جمله سیل، زلزله، خشکسالی و … بوده‌ایم که خسارت‌های زیادی را به کشور وارد کرده و از این رو ارتش با کمک رسانی فوری و مدیریت بجران ورود جدی در این زمینه داشته است.

ارشد نظامی آجا در منطقه اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه طی دو سال اخیر بیماری کرونا شاخص‌ترین بلا در کشور بوده است، گفت: در این زمینه نیز ارتش همچون دیگر نیرو‌های نظامی و انتظامی ورود کرده و خدمات زیادی را به سیستم بهداشت و درمان کشور ارائه داده است.

وی گفت: علاوه بر حضور در مرز‌ها و تأمین امنیت مرزها، توجه‌مان به مردم داخل کشور بوده و هر کجا که نیاز بوده ورود کرده‌ایم و در این زمینه نیروی زمینی ارتش عملکرد شایسته‌ای داشته است.

امیر سرتیپ دوم آذرافروز با بیان اینکه قرارگاه محرومیت زدایی و جهادی نزاجا در اصفهان تشکیل و نسبت به کمک به محرومان برنامه‌ریزی جدی را داشته است، گفت: تجهیزات زیادی در این زمینه در دست ارتش است که امروز به عنوان امدادرسان به مردم و دیروز به عنوان راهگشا در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل مورد استفاده قرار می‌گرفته است.

وی با بیان اینکه مأموریت‌های ارتش از نوع رزمی و غیر رزمی برای دیده شدن نیست، گفت: نیرو‌های ارتش در نهایت خلوص به مردم خدمت می‌کنند و هر گونه نیازی را از هر نقطه‌ای در کشور پاسخگو هستند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.