مدیر حج و زیارت استان کرمان گفت: مردم برای اعزام به عتبات عالیات تحت نظارت سازمان حج و زیارت،به دفاتر مجاز سراسر استان کرمان مراجعه کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمود عرب نژاد زرندی  مدیر حج و زیارت استان کرمان در ماموریت بررسی و ارزیابی روند اعزام سفر‌های استان کرمان به عتبات عالیات، گفت: در حال حاضر تنها پرواز عتبات عالیات استان کرمان ساعت ۱۳ و ۵۵ دقیقه روز‌های چهارشنبه هر هفته از فرودگاه کرمان به فرودگاه بغداد با ظرفیت ۲۰۰ نفر زائر انجام می‌شود.

او افزود: جلسات متعددی با مسئول دفتر نمایندگی سازمان در عراق و مسئولان ستاد‌های کربلای معلی، نجف اشرف و کاظمین برای آسیب شناسی و جمع بندی مشکلات و راهکار‌های پیشنهادی برای بهبود خدمات دهی به زائران برگزار شده است که امید است به منظور خدمات رسانی هر چه بهتر به زائرین اباعبداالله الحسین (ع) در کوتاه‌ترین زمان اشکالات موجود نیز برطرف شود.

عرب نژاد زرندی از مشتاقان زیارتی خواست: با توجه به فراهم شدن امکان اعزام به عتبات عالیات تحت نظارت سازمان حج و زیارت برای اعزام به دفاتر مجاز سراسر استان کرمان مراجعه کنند و از سفر با افراد و کاروان‌های غیرمجاز بپرهیزند.

او در این سفر از هتل‌های محل اسکان زائرین استان کرمان و نحوه خدمت رسانی به زائرین در بحث تغذیه، تدارکات، حمل نقل و خدمات درمانگاه هلال احمر و هیئت پزشکی بازدید کرد.

انتهای پیام/ ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار