شهردار زرند گفت: ساماندهی ورودی شهر از اولویت‌های شهرداری زرند است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی ضیالدینی شهردار زرند در بازدید از ورودی‌های شهر زرند با بیان اینکه مبادی ورودی شهر یکی از مهم‌ترین ساختار کالبدی و فضایی در شهر است، گفت: اولویت ما در شهرداری ارتقاء کیفیت سیما و منظر شهری در ورودی‌ها و میادین و فضا‌های سبز می‌باشد.

او افزود: متاسفانه ورودی‌های شهر زرند زیبنده شهر نیست و رهگذران از این طریق با ورود به شهر اولین تصویر از شهر را در ذهن خود تداعی می‌کنند.

ضیا الدینی با اشاره به اینکه مبادی ورودی هر شهر به عنوان پیشانی شهر همواره مورد توجه قرار می‌گیرد،  تصریح کرد: از این رو این ورودی‌ها باید از نظر طراحی متناسب به شرایط و شاخصه‌های آن در نظر گرفته شود.

ضیالدینی با تاکید بر لزوم انجام برنامه‌ها و اهداف شهرداری مبنی بر توسعه فرهنگی و اقتصادی، ورودی‌های شهر را اولین و تاثیر گذارترین فضای شهری در مواجهه با شهر عنوان کرد و افزود: ورودی‌های شهر اولین تقاطعی هستند که مسافران و رهگذران در بدو ورود به شهر با آن روبرو می‌شوند و بخش عمده تصورات آن‌ها در خصوص فرهنگ و آبادانی شهر در آن لحظه تشکیل می‌شود بنابراین ساماندهی و زیباسازی شهر در اولویت شهرداری قراردارد.

منتخب شورای ششم شهر زرند تصریح کرد: تاکنون در این ورودی‌ها کار‌های عمرانی انجام شد، اما زیباسازی و ایجاد فضای سبز جزو ضرورت هائیست که باید توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری به انجام برسد؛ لذا باید تلاش کنیم در شناسایی شهر به مسافران با ساماندهی و زیباسازی ورودی شهر در توسعه و آبادانی و رونق اقتصادی شهر اقدام عملی انجام دهیم.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: شهرداری ، ورودی شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار