۳ برابر شدن تولید خودرو‌های موستانگ Mach-E به دلیل افزایش تقاضا

شرکت فورد تولید خود را برای خودرو‌های موستانگ Mach-E تمام الکتریکی سه برابر خواهد کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از موتور وان، جیم فارلی مدیرعامل فورد، با انتشار توئیتی اعلام کرد که تحویل تقاضا‌های باورنکردنی برای خودروی موستانگ Mach-E تمام الکتریکی این شرکت سخت بوده، اما این خودروساز تلاش خود را انجام خواهد داد. او در این توئیت بدون توضیح خاصی گفت که فورد در حال افزایش تولید مدل Mach-E به ۲۰۰ هزار خودرو در سال در آمریکا از سال ۲۰۲۲ و در اروپا تا سال ۲۰۲۳ است.

به گفته نشریه Automotive News، شرکت فورد یادداشتی را به تامین کنندگان ارسال کرده و به آن‌ها گفته که تحویل خودرو‌های الکتریکی ۱۸ ماه به تعویق خواهد افتاد. علاوه بر این خودرو‌های برقی، دیگر در کارخانه فورد در کواتیتلان مکزیک، که اکنون به تولید موستانگ ماچ‌ای اختصاص داده شده، تولید نخواهند شد.

موستانگ Mach-E

خودرو‌های الکتریکی Explorer و Aviator قرار بود عرضه‌های بزرگ بعدی خودرو‌های برقی این شرکت پس از F-۱۵۰ Lightning باشند و قرار بود تا اواسط سال ۲۰۲۳ تولیدشان آغاز شود، اما این تاخیر ۱۸ ماهه به این معنی است که تا دسامبر سال ۲۰۲۴، این خودرو‌ها از خط تولید خارج نخواهد شد. همچنین شرکت فورد هنوز اعلام نکرده که کدام کارخانه، خودرو‌های جدید را تولید خواهد کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.