شکار ماشین مسابقه‌ای BMW M۴ GT۴ در حال آزمایش

خودروی مسابقه‌ای BMW M۴ GT۴ برای آزمایش قبل از اولین مسابقه در سال ۲۰۲۳، وارد مسیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از موتور وان، جدیدترین نسخه از خودروی مسابقه‌ای BMW M۴ GT۴ در حال توسعه، در پیست قبل از شروع به کار در سال ۲۰۲۳ در حال آزمایش دیده شد.

خودرو‌های کلاس GT۴ تا حد زیادی شبیه به همتایان خود هستند. به عنوان مثال این خودرو در قسمت‌های موتور، گیربکس و وسایل الکترونیکی، از مدل M۴ جاده‌ای الهام گرفته و سقف فیبر کربنی و طراحی بال عقب را نیز از خودروی مسابقه‌ای M۴ GT۳ به ارث برده است.

مهندسان در حال کار بر روی سهولت نگهداری و کنترل هزینه‌های عملیاتی تیم‌های مسابقه هستند. همچنین بر خنک‌سازی خودرو‌ها هم تأکید می‌شود، زیرا این ماشین فشار زیادی را متحمل می‌شود.

ماشین مسابقه‌ای BMW M۴ GT۴

شرکت BMW در حال توسعه برخی از اجزای M۴ GT۴ از مواد پایدار مانند الیاف طبیعی است تا جایگزین قطعات کربنی و پلاستیکی معمول کند.

شایان ذکر است نسخه قبلی M۴ GT۴ در سال ۲۰۱۷ معرفی شد و برای فصل ۲۰۱۸ به مسابقه رفت.

ماشین مسابقه‌ای M۴ GT۴ رقابت زیادی را در پیست در پیش خواهد داشت. به عنوان مثال، پورشه به تازگی ۷۱۸ Cayman GT۴ RS Clubsport را معرفی کرده است که در همان کلاس مسابقه می‌دهد. تیم‌های IMSA Michelin Pilot Challenge، SRO GT۴ America، سری GT America قصد دارند در سال ۲۰۲۲ رقابت با این خودرو را آغاز کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار