ایزدی خواه معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف خراسان رضوی گفت:در میان گزارشهای رسیده به جشنواره، ۴ اثر برتر و ممتاز و یک اثر شایسته تقدیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ایزدی خواه معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف خراسان رضوی گفت: در این مسابقه ۳۱ موضوع از بین موضوعات انتخاب شد و ۲۴ اثر به دبیرخانه اوقاف رسید و خانه مطبوعات عهده‌دار داوری مسابقه بود آقایان بنی اسدی فرهمند و رنجبر داوران این سابقه بودند.

این مسئول گفت:گزارش‌های رسیده ارزشمند و سطح کار‌ها بالا بود در این اثر‌ها ۴ اثر برتر و ممتاز و یک اثر شایسته تقدیر شد.

وی گفت: در بحث بهره‌وری و سند دار کردن موقوفات عواید قابل توجهی دارد، اما ضعف‌های جدی هم داشتیم که مهمترین ضعف آن بحث تبلیغات و اطلاع رسانی به مردم است.

وی گفت: وقف نامه‌های سنگی بسیاری در اوقاف موجود است که اگر درست بیان شود قطعا در ترویج فرهنگ وقف، تاثیرگزاراست.

این مسئول گفت: اهالی رسانه در سوژه‌های وقف پیگیر باشند که با تطبیق شیوه‌های نوین و رسانه مانند علم و فناوری شاهد برکات آن باشیم.

ایزدی خواه گفت: تاکنون ۴۰ وقف با موضوع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، امر به معروف و نهی از منکر داریم نقش هنر در ترویج معنویت بسیار تاثیر گزار است.

وی گفت:وقف موضوع با برکتی است که اگر حذف شود مشکلات چندین برابر می‌شود اقدامات آموزشی و درمانی وقف در استان خراسان رضوی بسیار است، اما باید این نهاد را در جامعه ترویج کرد.

گفتنی است؛ از برگزیدگان مسابقه گزارش نویسی" وقف چشمه همیشه جاری" در اداره اوقاف خراسان رضوی تقدیر و تشکر شد و هم زمان با دهه وقف در مهرماه امسال از تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه دعوت شده بود تا با موضوعات متفاوت؛ وقف امام زادگان، بقاع متربکه و قرآن در این مسابقه شرکت کنند.

 
انتهای پیام//ف. غ.

برچسب ها: وقف ، قران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۲۱ آذر ۱۴۰۰
وقف برکات بسیار دارد اگر خوب به آن پرداخت شود