نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: استان دارای استعداد‌های خوب بوده و زمینه‌های سرمایه‌گذاری وجود دارد که نیازمند حمایت از سوی مرکز کشور است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان  ،  از زاهدان ،  حجت الاسلام والمسلمین محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان  گفت: پذیرش مسوولیت هیئت امنای حوزه‌های علمیه خواهران در استان توسط بنده در جایگاه نماینده ولی فقیه به علت اعتقاد به اهمیت کار در حوزه‌های علمیه می‌باشد، زیرا در شرایط کنونی و شبیخون فرهنگی دشمن کار در حوزه‌های علمیه از مهمترین و زیربنایی‌ترین کار‌های فرهنگی است.

وی گفت: روال کار ما بدین گونه است که یا در کاری ورود نکرده و یا در صورت ورود جهت انجام فعالیت‌ها به بهترین شکل تلاش خود را به کار می‌گیریم.

امام جمعه زاهدان گفت: وضعیت کنونی مدارس علمیه خواهران و برادران در سطح سیستان‌وبلوچستان چندان مطلوب نیست و با وجود همه محرومیت و محدودیت‌ها با اندکی تلاش و همت می‌توان اوضاع را بهبود بخشید.

وی بر اهمیت نقش اساتید در تربیت طلاب شایسته تاکید کرد و گفت: باید در پذیرش طلاب، استفاده از اساتید و انتخاب مدیران نهایت دقت صورت گیرد و مسوولان استانی باید با حمایت و پشتیبانی مرکز در این جهت تلاش کنند.

محامی گفت: مقدورات استان محدود و نیازمند حمایت‌های مرکز می‌باشد و باید ببینیم عنایت خاص مدیران حوزه علمیه کشور به سیستان‌وبلوچستان در کجا نمود بیشتری پیدا کرده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.