سردار القاصی مهر از افزایش ۵۰ درصدی کشف سلاح غیرمجاز در استان ایلام طی سال جاری خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی ایلام در دیدار با استاندار ایلام گفت: استان ایلام دارای ۳ هزار شهید و ۱۲ هزار جانباز است و همه خانواده‌های ایلامی از خانواده‌های معظم شهدا یا جانبازان هستند و این استان نیازمند مدیران توانمند و جهادی است.

او با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش مردم اولویت کاری پلیس است، افزود: سربازان ولایت در انتظامی استان ایلام و با تلاش شبانه روزی و استفاده از تمام توان و امکانات برای آرامش و امنیت جامعه در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری و مسئولان تلاش کرده و خواهند کرد.

فرمانده انتظامی استان امنیت را یک مقوله اجتماعی و نیازمند عزم همگانی دانست و ادامه داد: حمایت‌ها و همراهی‌های مسئولان در کنار مشارکت‌های خوب مردمی موجب حاکم شدن آرامش و امنیت کم‌نظیری در سطح استان ایلام شده و امید است با تلاش‌ها و مشارکت‌های بیش از پیش این مهم را ارتقا بخشیم.

او با اشاره به افزایش کشفیات و شاخصه‌های امنیتی و انتظامی در استان ایلام تصریح کرد: افزایش ۲۰ درصدی کشفیات مواد مخدر، افزایش ۷۲ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر، افزایش ۱۶ درصدی کشف سرقت و ۱۸ درصدی دستگیری سارقان از اقدامات خوب کارکنان انتظامی استان و مشارکت‌های مردمی با پلیس بوده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه استان ایلام جزء امن‌ترین استان‌های کشور و در زمینه وقوع جرائم در رتبه ۳۳ استان‌ها قرار گرفته است، بیان کرد: در بحث سلاح‌های شکاری و جنگی غیرمجاز که عامل خدشه دار کردن امنیت و تاثیر منفی بر امنیت و آرامش جامعه دارند خادمان مردم در انتظامی استان ایلام با تلاش و جهاد شبانه روزی افزایش ۵۰ درصدی کشفیات را در این راستا رقم زده‌اند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.