سردار القاصی مهر از اجرای طرح استانی مقابله با قاچاق سلاح و مهمات غیرمجاز در ایلام خبر داد و گفت: طی اجرای این طرح ۷۱ قبضه انواع سلاح کشف شد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام، گفت: وجود سلاح غیرمجاز از عوامل بسترساز جرایم خشن در سطح جامعه است و در این راستا طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت جمع آوری سلاح و مهمات غیر مجاز طی ۷۲ ساعت گذشته در سطح استان به اجرا درآمد.

او افزود: ۷۱ قبضه سلاح جنگی و شکاری به همراه ۴۵۸ عدد مهمات با تلاش شبانه روزی و افزایش گشت‌های محسوس و نامحسوس در این طرح کشف شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه این طرح در روز‌های آینده نیز با اقتدار پیگیری خواهد شد، افزود: طی اجرای این طرح، ۵۷ نفر دستگیر که پس از تشکیل پرونده، متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

او با اشاره به اینکه، امنیت فرآیند اجتماعی و حفظ آن نیازمند مشارکت همه اقشار مختلف جامعه است، اظهار کرد: مبارزه بی امان با هنجارشکنان و عاملان فروش سلاح و مهمات غیر مجاز نیز یکی دیگر از اقدامات خوب پلیس استان است که در این راستا افزایش ۵۱ درصدی کشفیات سلاح و مهمات غیر مجاز در سطح استان به ثبت رسید.

او ضمن تقدیر از همراهی و همکاری دستگاه قضایی و عموم مردم، بیان کرد: پلیس با اشرافیت اطلاعاتی در تمامی مناطق جرم خیز حضور دارد و بطور قطع قاچاقچیان سلاح و مهمات در دام پلیس خواهند افتاد.

او از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده این گونه موارد مشکوک موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.