رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: بر اساس رنگ‌بندی جدید ۲ شهرستان بن و کیار استان نیز در وضعیت آبی (کم‌خطر) شیوع کرونا قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: بر اساس رنگ‌بندی جدید ۲ شهرستان بن و کیار استان نیز در وضعیت آبی (کم‌خطر) شیوع کرونا قرار گرفت.

او افزود: بر این اساس در حال حاضر شهرستان‌های کوهرنگ، فارسان، سامان، خانمیرزا، بن و کیار در وضعیت آبی (کم‌خطر) و شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، اردل و لردگان نیز کماکان در وضعیت زرد (خطر متوسط) قرار دارند.


بیشتر بخوانید


شیرانی، روند شیوع کرونا در استان را همچنان کاهشی با ثبات اعلام کرد و گفت: این کاهش هم در بیماران سرپایی و هم در بیماران بستری مشهود است.

او با بیان اینکه طی هشت هفته اخیر روند شیوع کرونا در استان کاهشی بوده است، تصریح کرد: واکسیناسیون نقش مهمی در کاهش موارد ابتلا و مرگ و میر ایفا کرده است.

شیرانی همچنان بر رعایت توصیه‌های بهداشتی از سوی مردم تاکید کرد و گفت: اگر چه بیش از ۷۰ درصد جمعیت استان نسبت به ویروس کرونا واکسینه کامل شده‌اند، اما با توجه به جهش‌های جدید ویروس می‌طلبد تا در کنار واکسیناسیون پروتکل‌های بهداشتی همچنان با جدیت لازم رعایت شود.

او افزود: چنانه روند کاهشی شیوع ویروس در استان به همین ترتیب ادامه یابد در هفته آینده تعداد شهرستان‌های آبی رنگ استان افزایش پیدا می‌کند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار