مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران خوزستان از ارائه تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی به سرپرستان خانواری که به بیماری کرونا ویروس مبتلا شدند خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید ابراهیم جانانه مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان خوزستان گفت: در خصوص عملکرد بانک مهر در خوزستان توضیحاتی ارائه شد که ۴۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

او بیان داشت: در بخش ایفای مسئولیت‌های اجتماعی در حال حاضر اسامی سرپرستان خانواری که دچار بیماری کرونا ویروس شده اند، در بیمارستان بستری شدند در اختیار شبکه بانک مهر قرار گرفته است.

جانانه افزود: به شعب اعلام شده و از طریق بانک برای آن‌ها پیامک ارسال شده است و می‌توانند از تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی با کارمزرد ۴ درصد بهره‌مند شوند.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان خوزستان تصریح کرد: باز پرداخت این تسهیلات ۳۶ ماهه است و شعبه مورد نظر در پیامک به سرپرستان خانوار ارسال می‌شود، تمام مراجعان به شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران امکان استفاده از تسهیلات قرض الحسنه را دارند.

این مقام مسئول اظهار داشت: شرایط گوناگونی در سبد کالای بانک وجود دارد، بانک مهر مقدمات دریافت خدمات اینترنتی را برای مشتریان فراهم کرده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.