کمبود امکانات رفاهی در مدارس روستای کول ارزن شهرستان مارگون دانش آموزان این منطقه را آزار می دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، امکانات رفاهی مناسب در مدارس برای تحصیل دانش آموزان ضروری است، اما هنوز هم هستند مدارسی که در پیچ و خم کمبود و نبود امکانات اولیه هستند و در این میان سرد و گرم روزگار تحصیل را می چشند.

پس از دریافت کلیپی از شهروند خبرنگار در روستای کول ارزن شهرستان مارگون از وضعیت نامناسب تحصیلی دانش آموزان، این ماجرا از طریق خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان پیگیری شد.

دارا رامشگر مدیر آموزش و پرورش شهرستان مارگون در خصوص وضعیت تحصیلی دانش آموزان روستای کول ارزن گفت: این شهرستان ۱۷۷ مدرسه دارد که نزدیک به صد مدرسه آن در شرایط نامناسب تخریبی، استیجاری و کانکسی به سر می‌برند.

او افزود: پس از سفر رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد مقرر شد تمام مدارس کانکسی و کپری جمع آوری شود، این اقدام در خصوص مدارس با جمعیت بالای ۱۵ دانش آموز صورت گرفت، اما برای مدارس کمتر از این تعداد هنوز هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

رامشگر بیان کرد: برای حل این مسئله مکاتباتی با اداره کل،نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا و همچنین خود وزارت داشته ایم و منتظر نتیجه هستیم.

او افزود: طی این هفته برای پیگری استانی شرایط نامناسب تحصیلی برخی دانش آموزان با استاندار جلسه ای داریم و برای خروج مارگون از بن بست محرومیت تحصیلی تلاش می کنیم.

در روستای کول ارزن شهرستان مارگون ۳ دانش آموز در حال تحصیل است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.