مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک گفت: طی امسال مراجعه بیش از ۱۳۰ هزار نفر به اورژانس بیمارستان و مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان ثبت شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جاودان زاده، مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک گفت: طی امسال مراجعه بیش از ۱۳۰ هزار نفر به اورژانس بیمارستان و مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان ثبت شد و حدود ۵ هزار بیمار در این مدت بستری شدند.

او گفت: امسال بیش از ۳۰ هزار نفر به کلینیک‌های تخصصی مراجعه و ۳۳ هزار نفر به بخش تصویر برداری بیمارستان شهید طباطبایی باغملک جهت دریافت خدمات درمانی مراجعه کرده اند.

جاودان زاده افزود: بیش از ۳ هزار و ۳۰۰ مورد مأموریت داخل شهری و جاده‌ای با کمک مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان باغملک انجام شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک تصریح کرد: این احساس به جامعه القا شده که پرستاران از زمان شروع بیماری کرونا تا کنون متحمل کار سنگین درمانی شدند حال آنکه پرستاران از گذشته تا کنون و حتی آینده، متحمل کار سنگین خدمت‌رسانی به بیماران بستری در بیمارستان هستند.

این مقام مسئول گفت: کادر سلامت با عشق و علاقه و بدون در نظر گرفتن دین و مذهب، فرد بیمار را خدمت رسانی میکنند و مردم و آحاد جامعه هم قدر این خدمت‌رسانی خالصانه را میدانند.

او گفت: از کارکنان نهاد‌ها، سازمان‌ها و ادارات دولتی و مردم عادی ‌می‌خواهیم که از عادی انگاری در جامعه نسبت به برخورد با ویروس کرونا به جد پرهیز کنند و از کسانی که تا کنون یا موفق نشدند و یا تمایل به دریافت واکسن ندارند در خواست ‌می‌شود که هرچه سریعتر برای تزریق واکسن خود اقدام نمایند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.