مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک گفت: در بازرسی انجام شده از پروژه‌های بهداشتی و درمانی صیدون پیشرفت فیزیکی همه پروژه‌ها مورد رضایت بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  کرامت جاودان زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان باغملک گفت: با توجه به اینکه شهرستان نیاز مبرم به بهره برداری از پروژه‌های در حال ساخت دارد، این نظارت و سرکشی‌ها بمنظور تسریع در انجام فعالیت‌ها جهت به بهره برداری رسیدن آن‌ها در تاریخ مقرر جهت رفع مشکلات مردم است.

او افزود: در این برنامه از پروژه‌های در حال ساخت مرکز جامع خدمات سلامت روستایی سرآسیاب با پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصد، خانه بهداشت دره بنیاب با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد و مرکز جامع خدمات سلامت روستایی واجل با پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصد بازدید به عمل آمد که همگی پروژه‌ها نیز فعال بودند.

جاودان زاده اظهار داشت: در بازرسی انجام شده پیشرفت کار مورد رضایت بود و تلاش شد تا با همت، کار و خرد جمعی، مشکلات و کمبود‌های احتمالی که موجبات کندی کار را باعث می‌شوند، برطرف شود تا ان شاء الله در موعد مقرر شاهد به نتیجه رسیدن این تلاش‌ها باشیم و مردم عزیز هر چه سریعتر از این پروژه‌ها بهره‌مند شوند.

در این بازدید بخشدار صیدون ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد و تلاش‌های مدیر شبکه بهداشت و درمان بیان کرد: بخشداری تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات و نواقصات موجود در جهت به بهره برداری رسیدن پروژه‌ها انجام خواهد داد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.