مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان از تکمیل و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی در حال ساخت این شهرستان شادگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهران غنوی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان گفت: پروژه های در حال ساخت بهداشتی و درمانی این شهرستان  شامل ساختمان مرکزی ستاد شبکه بهداشت و درمان، مرکز جامع آموزشگاه بهورزی، مرکز فوریت های پزشکی ۱۱۵ شهری، پایگاه فوریت های پزشکی خوردورق، مرکز جامع خدمات سلامت روستایی عبودی و مرکز جامع خدمات سلامت روستایی سالمی 2 می باشد.

وی افزود: در قالب برنامه طرح تحول سلامت در بخش‌های بهداشت و درمان موفق به جذب اعتبارات مناسبی برای تکمیل زیرساخت‌های بخش سلامت و نوسازی و گسترش فضاهای بهداشتی درمانی شهرستان شده ایم و در سطح شهرستان ۸ پروژه بهداشتی درمانی در حال احداث است.

غنوی بیان داشت: مردم شایسته بهترین‌ها هستند و مجموعه، تمامی تلاش خود را در این زمینه به کار گرفته است تا با بهسازی فضاهای فیزیکی، تأمین تجهیزات پزشکی و جذب کادر مجرب، خدمات بهداشتی درمانی مطلوبی به شهروندان ارائه دهد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان عنوان کرد: یکی از سیاست‌های دولت تدبیر و امید رسیدگی به حوزه سلامت و توجه به بهداشت مردم با عنوان طرح تحول سلامت است که در این راستا وزارت بهداشت و درمان اقدامات گسترده‌ای را برای تسهیل دریافت خدمات درمانی توسط مردم و توسعه زیر ساخت های حوزه سلامت به انجام رسانده است.

انتهای پیام/م

ساخت ۸ پروژه بهداشتی و درمانی در  شادگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.