دومین جشنواره موسیقی مقامی «تارآوا» در خراسان شمالی آغاز شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، محسن محمدی دبیر اجرایی دومین جشنواره استانی موسیقی مقامی «تارآوا» گفت:  رقابت هنرمندان شرکت کننده در  جشنواره تارآو در مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد آغاز شد.

محمدی گفت: در این دوره از جشنواره ۶۳ تک نواز و ۷ گروه راه یافته به مرحله نهایی با یکدیگر در ۲ نوبت به رقابت می‌پردازند که رقابت بانوان راه یافته به این جشنواره در رده‌های سنی زیر ۲۰ سال، ۲۰ تا ۳۰ سال و ۳۰ سال به بالا و گروه نوازی از ساعت۸:۳۰ صبح امروز آغاز شده است و تا ساعت ۱۰ صبح ادامه دارد.


بیشتر بخوانید


او گفت: رقابت آقایان نیز از ساعت ۱۰ صبح در رده‌های سنی زیر ۲۰ سال و ۲۰ تا ۳۰ سال و ۳۰ سال به بالا آغاز و بخشی گری ۲۰ تا ۳۰ سال و ۳۰ سال به بالا و گروه نوازی تا ساعت ۱۴ بعدازظهر ادامه خواهد داشت.

دبیر اجرایی دومین جشنواره استانی موسیقی مقامی «تارآوا»  گفت:ه «دکتر مجید قیطاقی»، «روشن گل افروز»، «عظیم رستمی»، «هاشم شجاعی»، «محمد حسن پور» و «جعفر بهرامی» آثار راه یافته این دوره از جشنواره استانی را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

دومین جشنواره استانی موسیقی مقامی «تارآوا»، امروز با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان می‌دهد و در این آیین نیز از ۱۴ تن از پیشکسوتان موسیقی استان تقدیر به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.