مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی گفت: ۲ هزار واحد صنعتی راکد کشور امسال با هدف توسعه و تسهیل در اشتغالزایی راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،  علی رسولیان مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی بروجرد به خبرنگار ایرنا گفت: در بحث زیرساخت واحد‌های مستقر در شهرک‌ها یکی از برنامه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت راه اندازی واحد‌های راکد و تقویت بنگاه‌های فعالی است که با توان کمتر از ظرفیت خود کار می‌کنند.

رسولیان افزود: امسال ۲هزار واحد صنعتی راکد برای راه اندازی مجدد برنامه ریزی شده است و سهم لرستان از این تعداد ۳۳ واحد راکد بوده که تاکنون ۲۶ واحد به چرخه تولید بازگشته است.

او بیان کرد: به تازگی با توسعه نواحی صنعتی ازنا و کوهدشت در لرستان موافقت شد که امید می‌رود با توسعه این شهرک‌ها و نواحی صنعتی شاهد استقرار واحد‌های موفق و رونق تولید باشیم.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی با بیان اینکه ساخت شهرک‌های صنعتی یکی از مصوبات سفر رییس جمهوری به لرستان می‌باشد ادامه داد: در خصوص تملک اراضی و ایجاد زیرساخت‌ها کمک‌های بلاعوض به شرکت شهرک‌های صنعتی صورت می‌گیرد و تسهیلاتی در قالب قرض الحسنه به واحد‌ها اعطا خواهد شد.

رسولیان افزود: فردا (پنجشنبه) یک روز قبل از رییس جمهوری به لرستان با استقرار در سازمان شرکت شهرک‌های صنعتی، پاسخگویی به متقاضیان در خصوص مشکلات واحد‌های صنعتی انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.