استاندار کرمانشاه با انتقاد از اینکه برخی مدیران استان جرات نمی‌کنند با سرمایه‌گذاران ملاقات کنند، گفت : اگر شرایط را برای سرمایه‌گذاران تسهیل نکنیم، استان‌های دیگر را انتخاب خواهند کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه با اشاره به اهمیت سرمایه‌گذاری در کرمانشاه با نرخ بیکاری بالایی که استان دارد، گفت : برای کاهش بیکاری نیازمند سالانه بیش از ۲۲ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در استان هستیم.

او گفت : این سرمایه‌گذاری از عهده دولت به تنهایی برنمی‌آید و نیازمند مشارکت بخش خصوصی هستیم.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر لزوم تسهیل شرایط سرمایه‌گذاری در استان و لزوم کوتاه شدن فرآیند صدور مجوزها، افزود: اگر شرایط را برای سرمایه‌گذاران تسهیل نکنیم، استان‌های دیگر را انتخاب خواهند کرد.

استاندار کرمانشاه ریسک پذیر بودن مدیران را برای جذب سرمایه‌گذاری در استان ضروری خواند و ادامه داد: برخی مدیران حتی جرات ملاقات با سرمایه‌گذاران را ندارند و نگران هستند به آن‌ها بگویند شریک سرمایه‌گذار هستند!

موضوع دیگری که استاندار کرمانشاه بر آن تاکید کرد لزوم تعیین تکلیف هرچه زودتر پروژه سرمایه‌گذاری کاشی و سرامیک چینی‌ها بود و گفت: نمی‌توانیم مدت‌ها این پروژه را معطل نگه داریم تا ببینیم آن‌ها چه تصمیمی دارند.

بازوند افزود: اگر سرمایه‌گذاران چینی قصد ندارند به این پروژه برگردند، باید آن را به سرمایه‌گذار دیگری واگذار کرد تا تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.