استاندار کرمانشاه گفت : تلاش برای کنترل قیمت کالاها یکی از اقدامات موثر دولت در ۱۰۰ روز اخیر است که خوشبختانه طی این مدت شاهد توفیقات خوب دولت در جلوگیری از افزایش قیمت‌ها بودیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازونداستاندار کرمانشاه گفت : حدود ۱۰۰ روز از دولت آیت الله رئیسی می گذرد که در این مدت رئیس جمهوری ۲ موضوع یعنی تلاش برای توسعه واکسیناسیون و کنترل قیمت کالاها را در دستور کار خود قرار دادند که انصافاً در این زمینه ها با توفقیات خوبی همراه شدند.

او با بیان اینکه تلاش برای کنترل قیمت کالاها یکی از اقدامات موثر دولت سیزدهم در ۱۰۰ روز اخیر است، گفت : ما هم در استان وظیفه داریم که این برنامه راهبردی و مهم دولت را با تمام جدیت پیگیری کنیم و به مقوله نظارت بر بازار به منظور جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت ها توجه جدی داشته باشیم.

او افزود: مردم زمانی مشاهده کنند که حاکمیت و دولت در بازار کنار آنها هستند احساس دلگرمی می کنند لذا روند کنترل و نظارت بر بازار نباید به گونه ای باشد که مردم احساس کنند تنها هستند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به تمهیدات اتخاذ شده برای محول شدن کار نظارت و کنترل بازار از وزارت صمت به وزارت جهادکشاورزی، این اقدام را عملی بسیار مهم برای کنترل بیشتر و موثرتر قیمت ها در بازار عنوان کرد و افزود: باید در استان طوری عمل کنیم که شاهد گرانی کالاها نباشیم و امیدواریم که تمامی دستگاه های اجرایی ذیربط نهایت تلاش خود را برای توزیع مناسب و عادلانه کالاهای اساسی بکار گیرند.

بازوند ادامه داد: توسعه واکسناسیون برای مبارزه با کرونا نیز یکی دیگر از اقدامات ارزشمند دولت سیزدهم است که باید شهادت دهیم در این مدت توان بالایی برای این کنترل این بیماری بکار گرفتند که نمونه بارز این موضوع کاهش چشمگیر فوتی های کرونایی از ۷۰۰ الی ۸۰۰ نفر به حدود ۷۰ الی ۸۰ نفر است.

نماینده عالی دولت در استان کرمانشاه گفت: این تلاش، قدم بسیار بزرگ و موثری بوده که باوجود شرایط کشور انجام شده و خوشبختانه نگرانی هایی که مردم در خصوص این بیماری داشتند برطرف شده اما باید همچنان شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کنیم تا دچار سویه جدید این بیماری که در بعضی از کشورها شیوع پیدا کرده، نشویم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.