خودروسازان باز هم مجوز افزایش قیمت گرفتند و وعده عرضه مستمر و هفتگی خودرو را داده اند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، قیمت کارخانه ای خودرو با مجوز ستاد تنظیم بازار ۱۰ تا ۱۸ درصد افزایش یافت. با مجوز افزایش قیمت، خودروسازان وعده داده اند که عرضه خودرو به صورت مستمر و هفتگی خواهد بود.

به اعتقاد کارشناسان، بازار آزاد به افزایش رسمی قیمت ها واکنش می دهد و رشد بالاتری را در بازار شاهد خواهیم بود با این حال باید دید این وعده افزایش عرضه  عملی می شود و آیا به تعادل قیمت کمک می کند یا خیر.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سردارایرانی
۱۷:۱۳ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
جالب چند روز پیش دولتیا گوش فلک رو کر کردند که ما با افزایش 10درصدی حقوق کارکنان دولت قصد تقویت و بالا بردن قدرت خرید تمام مردم را داریم!!!!!!!!!!!!!!!!! به پیر به پیغمبر ازماست که بر ماست. اومدن قیمت بازار رو بالا بردن بعد قیمتهای کارخونه رو پایین تر که مردم برای خردیدشون تو سر و کله هم بزنند،که دارن میزنند!!!!!!!! بخودتون رحم کنید والا کسی براتون دل نمی سوزونه،چرا این آشغالها رو میخرید؟؟؟!!! فقط 6 ماه دندون سر جگرتون بگذارید بعد نتیجه اش رو ببینید؛ دولت روحانی با وام 25 م توانست کمپین نه به خرید خودرو رو بشکنه، سیاست همینه.....وجداناً بهم رحم کنید.نخرید...نخرید...نخرید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
طبیعیه که حتی هرساعتی میتونن افزایش قیمت بدن. چون ارکان وارگان وسازمانی ذیقدرت درایران نداریم الا اینکه ازخودروسازان حق السکوت میگیره.چرا فقط 2 تا خودرو ساز باید باشه ونیاید بیشتر بشه .انحصار .انحصار. مجلسیها هنوز اعتبارنامشون کاملا تصویب نشده یه مختصری ذینفع شدن.حالا که................ .چرا باید قانونی تصویب بشه که دریافتی ودارائی مسئولین محرمانه باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
حضرات همه پررو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
از ماست که بر ماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۱۷ آذر ۱۴۰۰
مهم نیست عوضش حقوق کارکنان دولت را اضافه نمی کنیم (حداکثر 10 درصد، وقتی خودمان اعلام می کنیم تورم 50 درصد است!) و آب و برق و گاز و تلفن را هم به بهانه های مختلف گران می کنیم و مالیات های غیرمستقیم را افزایش می دهیم و منّت هم برسر مردم می گذاریم که ما تورم را کنترل کرده ایم وگرنه تخم مرغ الآن دانه ای 100 هزار تومان می شد!!
آخرین اخبار