سرپرست شهرداری همدان گفت: ستاد کرونا در خصوص تعداد مسافر در تاکسی‌ها دستوری ابلاغ نکرده و همچنان باید سه مسافر در تاکسی سوار شوند ومبلغ یک نفر نیز سرشکن شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، حضرتی سرپرست شهرداری همدان بیان کرد: در چند روز گذشته به درخواست شهروندان مبنی بر اینکه نرخ‌ها مصوب نیست و برخی از خطوط مبلغ بیشتری از مردم دریافت می‌کنند، نرخ نامه بار دیگر بر روی تاکسی‌ها نصب شد.

در حال حاضر ستاد ملی کرونا مصوب شهر همدان، فعلا در خصوص تعداد مسافر در تاکسی‌ها به ما چیزی ابلاغ نکرده است و همچنان باید سه مسافر در تاکسی سوار شوندومبلغ یک نفر نیز سرشکن شود.

او با تاکید به اینکه شهروندان نیز به سرشکستن مبلغ کرایه یک نفر بر دیگر مسافران رضایت دارند، ادامه داد: در حال حاضر به دنبال فرهنگ‌سازی هم هستیم تاتعدادسرنشینان تاکسی را در سواری برای همیشه سه نفر کنیم چراکه باعث آسایش مسافران به خصوص خانم‌ها خواهد بود و این درخواستی است که از ما دارد.

او گفت:، اما مشاهدات در شهر نشان می‌دهد در مسیر‌های منتهی به میدان امام برخی تاکسی‌ها در عصر‌ها ۴ نفر سرنشین سوار می‌کنند و به اعتراض شهروندان نیز توجهی ندارند!
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.