معاون ورزشی باشگاه نفت مسجدسلیمان در ارتباط با تبلیغات محیطی ورزشگاه‌ها توضیحاتی را بیان کرد.

به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال ایران مصطفی سلیمانی معاون ورزشی باشگاه نفت مسجدسلیمان در مورد شرایط تبلیغات محیطی اظهار داشت: جلسه هم اندیشی با حضور مدیران عامل باشگاه‌ها و روسای فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال برگزار شد. با این حال من به عنوان معاون باشگاه نفت مسجدسلیمان معتقدم که در حال حاضر اکثر باشگاه‌ها آمادگی ندارند که خودشان تبلیغات محیطی را انجام بدهند و بهترین روش همین است که تبلیغات محیطی به صورت یکپارچه و منسجم زیر نظر سازمان لیگ فوتبال انجام شود تنها در این صورت است که باشگاه‌های کوچک لطمه نمی‌خورند و متضرر نمی‌شوند.

او ادامه داد: طبیعی است که باشگاه‌های بزرگ اسپانسر‌های بزرگ جذب می‌کنند، اما باید حق و حقوق باشگاه‌های کوچک نیز لحاظ شود و به همین منظور هم قرار شد که کارگروهی برای واگذاری تبلیغات محیطی به باشگاه‌ها با ساز و کار قانونی و با حضور عزیزی خادم و بهاروند تشکیل شود.

وی افزود: برای فصل آینده باید برای واگذاری تبلیغات محیطی به باشگاه‌ها آئین نامه مشخص از طریق مجامع قانونی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به تصویب برسد و باشگاه‌های کوچک هم خیالشان راحت باشد که حقی از این باشگاه‌ها در این واگذاری ضایع نخواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار