بازیکنان تیم نفت مسجد سلیمان به دلیل پرداخت نشدن مطالبات خود دست به اعتصاب زدند و تمرین این تیم نیز لغو شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نفت مسجدسلیمان از معدود باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر فوتبال بوده که هنوز درصدی از قرارداد اعضای تیم فوتبال این باشگاه پرداخت نشده؛ اتفاقی که خشم نفتی‌ها را برانگیخته و باعث گشته تصمیم بگیرند در دیدار مقابل آلومینیوم اراک حاضر نشوند.

بازیکنان و مربیان تیم نفت مسجدسلیمان امروز (یکشنبه) در محل برگزاری تمرین خود شرکت کردند، اما در اعتراض به مشکلات مالی حاضر به تمرین نشدند تا اعتصاب خود را آغاز کنند.

باشگاه نفت مسجدسلیمان هر سال با مشکل دریافت بودجه از اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان دست و پنجه نرم می‌کند.

شرکت ملی نفت مبلغی را برای کمک به باشگاه‌های نفت مسجدسلیمان و صنعت نفت آبادان به حساب این اداره واریز کرده که مدیران آن، از پرداخت مبلغ مورد نظر به دو باشگاه نفتی استان خوزستان سر باز می‌زنند.

مطابق برنامه سازمان لیگ فوتبال، شاگردان فراز کمالوند روز پنجشنبه این هفته میهمان آلومینیوم اراک خواهند بود که حضور نفت در این مسابقه مشخص نیست.

درحالی بازیکنان نفت مسجد سلیمان، اقدام به اعتصاب می‌کنند که ۲۷ آبان با تیم آلومینیوم اراک دیدار دارند.

هم اکنون سرپرست باشگاه و فرماندار مسجدسلیمان طی روز گذشته جلساتی مختلفی با مسئولان خوزستان برای حل مشکل مالی تیم داشته‌اند. آن‌ها هم اکنون نیز در اهواز هستند تا برای حل مشکل ایجاد شده به راه حل مناسبی برسند و بتوانند به بازیکنان خود پرداختی داشته باشند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.