به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال ایران رسول فلاح مدیرعامل باشگاه فجر سچاسی در ارتباط با بحثهایی که در روزهای اخیر در مورد تبلیغات محیطی مطرح شد، اظهار داشت: فجرشهید سپاسی این فصل به لیگ برتر صعود کرده، اما در لیگ دسته اول هم با سازمان لیگ همکاری داشتیم. متاسفانه در روزهای اخیر طرح برخی صحبتها در مورد تبلیغات محیطی بی انصافی بود و برخی به دنبال گل آلود کردن آب بودند تا در آشفته بازاری که ایجاد میکنند به سود خود کارها را پیش ببرند. در حالیکه فوتبال ایران آئیننامه و قوانین و مقررات خودش و مجامع فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ را دارد و همه چیز باید با حساب و کتاب و براساس اصول و قانونمند باشد.
مدیرعامل باشگاه فجرشهید سپاسی تصریح کرد: در جلسهای که مدیران عامل باشگاهها با روسای فدراسیون و سازمان لیگ داشتند هم گفتم که هر سازمانی باید یک رئیس داشته باشد و هر باشگاهی هم باید یک مدیرعامل داشته باشد و نباید اینگونه باشد که وقتی بنده به هر دلیلی در سازمان یا باشگاهم حضور نداشتم موضع گیری کنم و بخواهم قواعد و اصول را برهم بزنم. ۸۰ درصد باشگاههای ما دولتی هستند و از بیت المال ارتزاق میکنند؛ بنابراین باید به گونهای عمل کنیم که سرپل صراط بتوانیم جوابگو باشیم. در حال حاضر شاید فقط ۳ تیم تراکتور تبریز، نساجی مازندران و پدیده مشهد به معنای واقعی خصوصی هستند و بقیه باشگاهها به صورت مستقیم و غیرمستقیم از بیت المال ارتزاق میکنند بنابراین مدیران باشگاهها باید در محیطی دوستانه و پشت درهای بسته بنشینند و مشکلات را حل و فصل کنند و هر مدیری هم که طرح و ایده بهتری برای درآمدزایی دارد باید براساس قوانین و مقررات به مجمع سازمان لیگ ارائه بدهد. باشگاه فجرشهید سپاسی و چند باشگاه دیگر لیگ برتری از اجرای تبلیغات محیطی یکپارچه حمایت میکنند و همه چیز باید براساس ضوابط و مصوبهها و آئیننامههای تعیین شده پیش برود نه اینکه اگر فردی با وزیر ورزش ارتباط داشت بخواهد همه چیز را تحت تاثیر قرار بدهد.
فلاح با اشاره به شفافیت مالی سازمان لیگ فوتبال ایران تصریح کرد: سازمان لیگ بر مدار قانون حرکت میکند و در زمینه مسایل مالی هم بسیار شفاف است. همین چند روز پیش نماینده حقوقی و مالی باشگاه در سازمان لیگ حاضر شد و تمامی گزارشهای مالی را دریافت کرد. حساب و کتاب سازمان لیگ مشخص و روشن است. باشگاه فجرشهید سپاسی به طور کامل از سازمان لیگ حمایت میکند و خواهان ادامه روند تبلیغات محیطی براساس همین منوال هستیم. قطعا هیچ فرد و سازمانی بدون ایراد نیست، اما ادامه این مسیر قانونی به سود همه باشگاهها به ویژه باشگاههای کوچکتر و رشد وپویایی فوتبال باشگاهی است. اینکه شرکت توسعه و تجهیز بیاید و بگوید تبلیغات باید به انها برسد هم عجیب است، زیرا این شرکت از ورزشگاهها و اماکن ورزشی اجاره میگیرد.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/