مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران درباره حاشیه‌های تبلیغات محیطی ورزشگاه‌ها توضیحاتی را بیان کرد.

به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال ایران ایزد سیف اله پور مدیرعامل تیم نساجی مازندران در مورد شرایط تبلیغات محیطی اظهار داشت:در بحث تبلیغات محیطی باید به صورتجلسه‌ای که مدیران عامل باشگاه‌ها با رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ به تصویب رسید احترام بگذاریم و سازمان لیگ طبق روال گذشته به عنوان مرکز تبلیغات محیطی کارش را انجام بدهد. اگر باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس نیز می‌خواهند خودشان تبلیغات را انجام بدهند در آنصورت باید تضامین قانونی و لازم را به سازمان لیگ ارایه کنند تا حق و حقوق باشگاه‌ها ضایع نشود.

وی افزود: متاسفانه با تغییراتی که ایجاد شده شاهد یک بی نظمی در اجرای تبلیغات محیطی در ورزشگاه‌ها هستیم اینکه یک تبلیغ کوتاه و تبلیغ دیگر بلند است و این مساله برای فوتبال ما زشت است و نباید در شیوه و اجرای تبلیغات بی نظم باشیم. در گذشته تبلیغات محیطی به خوبی در ورزشگاه‌ها اجرا می‌شد.

سیف اله پور در مورد مورد افزایش ۱۰ برابری اجاره ورزشگاه آزادی اظهار داشت: اگر قرار باشد که هزار تومان افزایش درآمد داشته باشیم نباید ۱۰ هزار تومان بابت کرایه ورزشگاه هزینه مان افزایش پیدا کند. این شرایط اصلا منصفانه وحتی کارشناسی شده نیست. نسبت به یکی دو ماه گذشته چه اتفاقی رخ داده که اجاره ورزشگاه ۱۳۰ میلیون تومانی یکباره بیش از یک میلیارد تومان شود. چرا باید ۱۰ برابر کرایه ورزشگاه افزاییش پیدا کند. اگر باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه ازادی بازی نکنند هزینه‌های تامین و نگهداری این ورزشگاه از کجا تامین خواهد شد؟ باید وزارت ورزش به ماجرای افزایش ۱۰ برابری کرایه ورزشگاه آزادی ورود کند. آیا اصلا این افزایش کرایه ورزشگاه قانونی و کارشناسی است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار