سرپرست تیم فوتبال شهرخودرو در خصوص مسائل مختلف توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سید مهدی سید صالحی سرپرست  تیم فوتبال شهرخودرو درباره مراسم بزرگداشت دهداری گفت: او اسطوره اخلاق فوتبال ایران بود. از تمامی دوستانی که این مراسم را برگزار کردند، تشکر می‌کنم. جای این بزرگان در فوتبالمان خالی است و باید همیشه از آن یاد کرد. او اخلاق مدار بود. امیدوارم که این مراسم ها بیشتر برگزار شود.

او در خصوص وضعیت شهرخودرو در لیگ برتر تصریح کرد: ما در روزهای آخر پنجره نقل و انتقالاتمان باز شد. ۱۰ بازیکنی که گرفتیم، از شرایط بازی دور بودند. ۳ بازی اولمان در لیگ را با بازیکنان امیدمان، به میدان رفتیم. بازی‌های تدارکاتی خوبی گذاشتیم. در بازی با تراکتور و فجرسپاسی، بد شانس بودیم و می توانستیم برنده بازی باشیم. حواشی به وجود آمد که حل شد. پرداختی به بازیکنان داشتیم. امیدوارم رفته رفته به شرایط ایده آل خود برگردیم. جایگاه واقعی شهرخودرو، انتهای جدول نیست. ان شاالله در بازی های آینده، بتوانیم برنده باشیم. این امید را به هواداران می دهم که این تیم بهتر می شود زیرا هم کادرفنی و هم مدیریت، زحمات زیادی برای تیم می کشند. امیدوارم بتوانیم از انتهای جدول بالا بیایم و هواداران اطمینان داشته باشند که این اتفاق رخ خواهد داد. مشکلی با کسی نداریم. همه متحد شدیم تا از اعتبار فوتبال مشهد، دفاع کنیم. باید همه در مشهد یکدل باشیم تا شهرخودرو موفق شود.

سید صالحی در مورد رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در مورد بازی پرسپولیس و سپاهان که قرار است در زمین بی طرف برگزار شود گفت: این تصمیم درست نیست. باید اتحاد و همدلی را بین هواداران این ۲ تیم، ایجاد کنیم. باید مسئولان ۲ تیم، جلسه هم اندیشی بگذارند. باید راه حلی پیدا شود، چون این رای ها مناسب فوتبال ما نیست.

او در مورد کم گل بودن لیگ امسال تصریح کرد: فوتبالمان چند سالی است به جوانگرایی رو آورده و به هر قیمتی نمی توان به جوان ها بازی داد. ما ساختار فوتبالمان تغییر کرده است. باید حق به حق دار برسد و هر کسی که لیاقتش را دارد، در تیم های بزرگ بازی کند. اگر این مشکل را حل نکنیم، ممکن است جلوی تیم های درجه ۲ آسیا، به مشکل بخوریم. امیدوارم نظارت بیشتری در این مورد صورت گیرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار