مدیر کل منابع طبیعی وآبخیزداری فارس گفت: با تلاش ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی یک هزار و۵۰۰ هکتار از اراضی ملی استان رفع تصرف شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبدالحسن صمد نژاد مدیر کل منابع طبیعی وآبخیزداری فارس از رفع تصرف و اجرای حکم قطعی بیش از  یک هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی ملی در هشت ماهه امسال خبر داد.

او با اشاره به تاکیدات و سیاست‌های ابلاغی سازمانی و تسریع در جهت رسیدگی به پرونده‌های ماده واحده، این موضوع شتاب بیشتری به خود گرفته است.

 صمد نژاد با اشاره به تعیین تکلیف نهایی پرونده‌ها گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون تعداد ۳۸۳  فقره پرونده تخریب و تجاوز در عرصه‌های منابع طبیعی در استان تشکیل و منجر به صدور رای قضایی شده است.

 مدیر کل منابع طبیعی وآبخیزداری فارس تصریح کرد: تعداد پرونده‌های در شرف رسیدگی در دبیرخانه کمیسیون ماده واحده  ۵ هزار و ۵۲۲  فقره است.

او اظهار داشت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته با مراجع قضایی روند رسیدگی تمامی پرونده‌های منابع طبیعی شتاب بیشتری به خود گرفته و تعیین تکلیف خواهند شد.

صمد نژاد با اشاره به صیانت از اراضی ملی و نظارت مستمر در حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی گفت: در راستای برخورد با متخلفان و سودجویان اراضی ملی در چهارچوب قوانین و مقررات با قاطعیت رفتار خواهیم کرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.