رئیس فدراسیون اسکی در خصوص برگزاری مسابقات لیگ اسنوبرد توضیحاتی را بیان کرد.

عباس نظریان، رئیس فدراسیون اسکی در گفت و گو با خبرنگار  باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص مسابقات لیگ اسنوبرد اظهار کرد: امروز اولین مرحله از لیگ اسنوبرد را برگزار کردیم. ۳۰ نفر از ورزشکاران در این مسابقات با یکدیگر به رقابت پرداختند. این رقابت‌ها از سطح خوبی برخوردار بودند. این مسابقات تحت نظر فدراسیون جهانی اسکی است و همه امتیازات ورزشکاران اسنوبرد ثبت می‌شود. ما تمام تلاشمان را به کار می گیریم که حداکثر امکانات و تجهیزات را مهیا کنیم و امیدواریم تا جایی که ممکن است تجهیزات را در اختیار ورزشکاران قرار دهیم تا جمعیت جامعه ورزش‌های اسکی بیشتر شود.

او درباره ایجاد یک پیست اختصاصی گفت: مالک پیست توچال، وزارت ورزش و جوانان نیست و متعلق به نهاد دیگری است؛ اما آن‌ها نهایت همکاری را با ما داشته اند. پیست دیزین هنوز آماده نیست و با توجه به این که این پیست متعلق به وزارت ورزش و جوانان است ما تمام تلاشمان را می کنیم که یک پیست اختصاصی به فدراسیون اسکی واگذار شود تا ما اردوها، مسابقات و آموزش را در آن انجام دهیم.

نظریان درباره حضور کشورمان در المپیک زمستانی بیان کرد: ما در ۲ رشته آلپاین و صحرانوردی ۳ سهمیه کسب کرده ایم و برگزاری مسابقات تعیین کننده اعزام نفرات به مسابقات المپیک زمستانی است. تیم ملی آلپاین و صحرانوردی در حال برگزاری اردو‌های خود برای حضور در مسابقات المپیک زمستانی هستند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون اسکی ، اسکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار